Madiah

..::Spodziewaj się niespodziewanego::..


#1 2009-12-16 18:00:35

Juliusz

Administrator

Zarejestrowany: 2009-12-14
Posty: 15
Punktów :   
WWW

Dalsze rozwinięcia postaci(Praca)

Po wybraniu Klasy Postaci decydujesz kim chcesz zostać.




*Paladyn - Osoba prawa, przestrzegająca kodeksu rycerskiego.
Ich głównym zadaniem jest to by żaden Najemnik nie zrobił większego bałaganu.
Gardzą Łowcami smoków i uważają ich za niższy gatunek rabusiów.
MOCE:
Światło - Widzimy nawet w największych ciemnościach. energia:100
Błogosławieństwo - Zwiększamy swoją siłę ataku o 1/2(raz na walkę). energia:1 500
Może nim zostać:
Wojownik
Kapłan

*Strażnik - Osoba pilnująca porządku.
Chronią oni zwykłych obywateli różnych krajów.
Zazdroszczą szacunku Paladynom, i dlatego gnębią słabych wieśniaków.
MOCE:
Cięcie - Zadajemy atak o 1/4 silniejszy. energia:800
Wyrok - Zadajemy przeciwnikowi obrażenia jego siłą(tak jak by sam się zaatakował). energia:2 000
Może nim zostać:
Wojownik

*Najemnik - Awanturnik, któremu płaci się za różne zlecenia
Wykonają wszystko nie ważne dla kogo,kiedy tylko ile płaci.
Dręczą strażników i ośmieszają paladynów.
MOCE:
Szał - Nasze obrona maleje dwukrotnie zaś atak dwukrotnie wzrasta. energia:1 300
Spokój - Nasz atak maleje dwukrotnie zaś obrona dwukrotnie wzrasta. energia:1 300
Może nim zostać:
Barbarzyńca
Złodziej

*Łowca Smoków - Poluje na smoki.
Jest to bardzo doświadczony myśliwy, który nigdy nie lekceważy
swej ofiary. Łowcy Smoków traktują paladynów jako pieski, które
porostu z animi łączą i czasem odszczekują.
MOCE:
Ukąszenie - Zadajemy dwa razy silniejszy cios po czym co rundę przeciwnik traci 500życia(hp). energia:2 500
Spotkanie Brata - Tworzymy swój duplikat, który nie może atakować. energia:500 za 1
Może nim zostać:
Barbarzyńca
Łowca

*Mędrzec - Posiada wielką wiedzę.
Często rozszyfrowują ciekawe zagadki, ale gdy trzeba mogą być śmiertelnie
niebezpieczni. Wszystkie mikstury działają na nich z podwójną siłą.
MOCE:
Moc Ksiąg - Przeciwnik traci połowę życia(hp)(raz na walkę). energia:3 000
Moc Papirusu - Przeciwnik Traci połowę energii(raz na walkę). energia:2 000
Może nim zostać:
Kapłan
Uzdrowiciel

*Nekromanta - Uzdrawia nie tylko siebie ale i innych.
Są to współcześni medycy ratujący nie tylko ludzkie życie.
Może raz na walkę całkowicie się uzdrowić.
MOCE:
Radość ODQ - Regeneruje połowę życia(hp)(raz na walkę). energia:3 000
Zamęt Trolli - Przeciwnik co rundę traci 100zycia(hp) a my zyskujemy. energia:2 500
Może nim zostać:
Uzdrowiciel

*Zabójca - Zabija ludzi na zlecenie.
Często dostają zlecenia od szlachty by zabić lub pogrozić
osobie, której zazdroszczą. Podczas chodzenia nie wydają żadnych odgłosów.
MOCE:
Podmiana - Błyskawiczna zmiana swojej broni. energia 100
Podmuch Wiatru - Odrzuca przeciwnika i co rundę traci 500życia(hp)(raz na walkę). energia:2 000
Może nim zostać:
Łowca
Złodziej

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bakusfera.pun.pl www.mse.pun.pl www.mafiathecityoflostheaven.pun.pl www.soldierspolish.pun.pl www.pfkclan.pun.pl