Po wybraniu Klasy Postaci decydujesz kim chcesz zostać.
*Paladyn - Osoba prawa, przestrzegająca kodeksu rycerskiego. Ich głównym zadaniem jest to by żaden Najemnik nie zrobił większego bałaganu. Gardzą Łowcami smoków i uważają ich za niższy gatunek rabusiów. MOCE: Światło - Widzimy nawet w największych ciemnościach. energia:100 Błogosławieństwo - Zwiększamy swoją siłę ataku o 1/2(raz na walkę). energia:1 500 Może nim zostać: Wojownik Kapłan
*Strażnik - Osoba pilnująca porządku. Chronią oni zwykłych obywateli różnych krajów. Zazdroszczą szacunku Paladynom, i dlatego gnębią słabych wieśniaków. MOCE: Cięcie - Zadajemy atak o 1/4 silniejszy. energia:800 Wyrok - Zadajemy przeciwnikowi obrażenia jego siłą(tak jak by sam się zaatakował). energia:2 000 Może nim zostać: Wojownik
*Najemnik - Awanturnik, któremu płaci się za różne zlecenia Wykonają wszystko nie ważne dla kogo,kiedy tylko ile płaci. Dręczą strażników i ośmieszają paladynów. MOCE: Szał - Nasze obrona maleje dwukrotnie zaś atak dwukrotnie wzrasta. energia:1 300 Spokój - Nasz atak maleje dwukrotnie zaś obrona dwukrotnie wzrasta. energia:1 300 Może nim zostać: Barbarzyńca Złodziej
*Łowca Smoków - Poluje na smoki. Jest to bardzo doświadczony myśliwy, który nigdy nie lekceważy swej ofiary. Łowcy Smoków traktują paladynów jako pieski, które porostu z animi łączą i czasem odszczekują. MOCE: Ukąszenie - Zadajemy dwa razy silniejszy cios po czym co rundę przeciwnik traci 500życia(hp). energia:2 500 Spotkanie Brata - Tworzymy swój duplikat, który nie może atakować. energia:500 za 1 Może nim zostać: Barbarzyńca Łowca
*Mędrzec - Posiada wielką wiedzę. Często rozszyfrowują ciekawe zagadki, ale gdy trzeba mogą być śmiertelnie niebezpieczni. Wszystkie mikstury działają na nich z podwójną siłą. MOCE: Moc Ksiąg - Przeciwnik traci połowę życia(hp)(raz na walkę). energia:3 000 Moc Papirusu - Przeciwnik Traci połowę energii(raz na walkę). energia:2 000 Może nim zostać: Kapłan Uzdrowiciel
*Nekromanta - Uzdrawia nie tylko siebie ale i innych. Są to współcześni medycy ratujący nie tylko ludzkie życie. Może raz na walkę całkowicie się uzdrowić. MOCE: Radość ODQ - Regeneruje połowę życia(hp)(raz na walkę). energia:3 000 Zamęt Trolli - Przeciwnik co rundę traci 100zycia(hp) a my zyskujemy. energia:2 500 Może nim zostać: Uzdrowiciel
*Zabójca - Zabija ludzi na zlecenie. Często dostają zlecenia od szlachty by zabić lub pogrozić osobie, której zazdroszczą. Podczas chodzenia nie wydają żadnych odgłosów. MOCE: Podmiana - Błyskawiczna zmiana swojej broni. energia 100 Podmuch Wiatru - Odrzuca przeciwnika i co rundę traci 500życia(hp)(raz na walkę). energia:2 000 Może nim zostać: Łowca Złodziej
|