W grze możemy posiadać następujące klasy postaci:
*Wojownik-To osoba świetnie władająca orężem, nosząca ciężkie opancerzenie. MOCE: Powtarzalny Atak - Zadaje drugi taki sam atak. energia:300 Zwiększenie Mocy - Zwiększamy swój atak o 50pkt. energia:700
*Złodziej-To osoba, która słynie z rabowania innych z ich dobytku. MOCE: Rezerwa - Przenosimy na przeciwnika WSZYSTKIE zadane nam obrażenia(raz na walkę). energia:700 Pokrycie - Łapiemy przeciwnika na trzy rundy i w każdej rundzie traci 200życia(hp). energia:500
*Kapłan-To osoba bardzo uduchowiona, ale zapach stali nie jest jej obcy. Podczas pojedynku zachowuje się godnie w stosunku do przeciwnika. MOCE: Szkarłatne Ostrze - Osłabiamy całą obronę przeciwnika o połowę(raz na osobę). energia:900 Szata Gabryjela - nasza obrona zwiększa się o 1/4(raz na walkę). energia:500
*Łowca-To osoba świetnie władająca bronią dystansową. Słyną z konstruowania rożnych zasadzek i pułapek. MOCE: Zatruty Kieł - Zatruwamy przeciwnika i co rundę traci o 50życia(hp) więcej(zaczyna się od 50)(raz na walkę). energia:500 Ukrycie - Stajemy się niewidzialni na 2 rundy(nie możemy atakować). energia:100
*Uzdrowiciel-To osoba która za pomocą ziół i eliksirów leczy swoich pobratymców. MOCE: Aura Ziemi - co rundę nasza obrona wzrasta o 1. energia:200 Siła Dłoni - Możemy trzymać broń dwuręczną w jednej ręce. energia:300
*Barbarzyńca-To osoba rządka krwi nie kierująca się w walce zdrowym rozsądkiem. MOCE: Furia - Za każdym razem zadajemy dwa ciosy(czyli 2xwiecej obrażeń) nie możemy się bronić. energia:800 Rzut - Rzucamy w przeciwnika swoją obronią zadając mu 4razy większe obrażenia(na walkę tracimy broń,raz na walkę). energia:500
|